zondag 8 september 2024

Jingle all the way

Hallo allemaal,

Leuk dat je (weer) een kijkje komt nemen op mijn blog.
Deze keer wederom een kerstkaartje om met jullie te delen.


Voor de basis gebruikte ik de leuke SL-ES-CD48 mal van Studio Light en het mooi Berrie's Beauties design papier van Findit.
Het paper bewerkte ik met Rub -on afbeeldingen en stempelafdrukjes van Studio Light set SL-ES-STAMP712.


Het schattige elfje komt uit het Maremi's Christmas Fairy boek en past leuk bij het tafereel.
Links bovenin was nog ruimte voor een poinsettia. Deze maakte ik met Studio Light mal JMA-VC-CD719.
Voor de finishing touche nog wat spetters om de winterse sfeer nog extra te benadrukken.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kerstcreatie.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot de volgende keer.

Groetjes !





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten