zondag 15 september 2024

Xmas in blue


Hallo allemaal,

Vandaag wederom een kerstkaart om met jullie te delen.
Na de traditionele kleuren is het nu tijd voor een kerstkaart in blauw.


De basis van deze kaart maakte ik met Slimeline envlope mal uit de Jenine's Mindful Art Collection (JMA-ES-CD97) i.c.m. het Vintage Christmas design papier (JMA-VC-PP114) uit de JMA collectie. 


Het design papier bewerkte ik met mask stencil (JMA-ES-MASK103) i.c.m. Cadence Metalik Relief paste Champagne. Om het patroon nog extra te benadrukken gebruikte ik de Distress Crayons.
Voor de kerstrozen maakte ik gebruik van JMA set JMA-VC-CD719. Na het stanzen bracht ik de bloemen op kleur met Distress Oxide inkt.


Het schattige elfje uit het Maremi Christmas Fairies boek zetten ik op de bijpassende tekst (JMA-VC-STAMP547). Hierachter maakte ik een hulsttak met Marianne Design mal LR0726.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten