maandag 14 augustus 2023

Threads

Hallo allemaal,

Het maken van twee kaartjes die bij elkaar passen is goed bevallen waardoor ik nog een setje heb gemaakt.


Na lang twijfelen en dubben ben ik toch gezwicht voor de Copic markers. Ik ben er ontzettend blij want ze kleuren echt ontzettend fijn, wat een top-product !
Na het inkleuren van de kleurenkaart kon het "echte" werk beginnen, hihi.


Beide digi's van Mo Manning heb ik gebruikt om te oefenen. Ik moet zeggen dat het eigenlijk best aardig ging en ik dan ook zeer tevreden ben met deze twee kleurwerkjes. Zo tevreden dat ik er zelfs een kaartje mee heb gemaakt.


Als basis gebruikte ik voor beide kaartjes de leuke label mal van Marianne Design (CR1551)
Met het prachtige Threads papier (SBBS36) uit de Romantic Collection van Stamperia maakte ik de basis compleet.


Uit deze Stamperia lijn heb ik ook de bijpassende Die-Cuts gebruikt (DFLDC35)
Met nog her en der een bloemetje, lintje en pailletje zijn deze creaties compleet.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten