woensdag 9 augustus 2023

Een leuk setje

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik helemaal in de ban van de diertjes van Carla Creaties.
Ze zijn ook zoooo leuk !


Als basis voor deze twee mini slimekaartjes gebruikte ik Marianne Design mal CR1613.
De koala en panda uit de Koala en Panda set van Craft Emotions (130501/1563), passen hier qua formaat perfect bij.


De diertjes kleurde ik met de Promarkers van Winsor en Newton.
Ik ben nog steeds aan het oefenen met deze alcohol markers en ik merk dat ik er steeds beter mijn draai mee vind. In eerste instantie dacht ik dat ik veel moeite zou hebben met de punt, aangezien deze toch dikker is dan de penseel punt van bijv. de Zig Clean Colors. Inmiddels heb ik ervaren dat je hier ook heel goed kleine onderdelen mee kunt kleuren. Oefening baart kunst, hihi.


Het design papier uit de Fleurige Groetjes Paper Set van Marianne design (PK9177) gebruikte ik voor beide kaartjes.
In eerste instantie had ik alleen het kaartje met de koale gemaakt maar toch kwam het idee om ook een kaartje met de panda te maken.
Zo heb je met heel weinig materialen toch twee verschillende kaartjes, leuk he.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaartjes.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij een volgende creatie.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten