zaterdag 19 augustus 2023

Beestachtig


Hallo allemaal,

Vandaag wederom een kaartje om met jullie te delen.
Wij hebben lekker vakantie dus dat betekend ook een beetje meer tijd voor de hobby.
Alle spullen die ik de laatste tijd verzameld heb kunnen nu eindelijk gebruikt worden, maar goed dat ik ze in huis heb (hihi)


De basis voor deze creatie maakte ik met Slimline mal CR1584 van Marianne Design. Ik stanste deze uit het Lovely When You Smile designpapier van Craft O'Clock. Ik heb hier de pagina's zonder bloemen gebruikt om een "stoere" look te creĆ«ren. 


Met de Cadens Distress Paste Grand Espresse en Dutch Doobadoo mask stencil 470.715.154 maakte ik er her en der een bakstenen patroon op. Om de stukjes muur te accentueren bewerkte ik deze, na het drogen, met gouden Cadence Finger Wax. Dit is echt een hele gave combi!


De koe en stier uit de Craft Emotions Funny Animal 2 set kleurde ik met de Copic markers. Ik blijf dit echt een GE-WEL-DI-GE set vinden.
Om nog een beetje kleur en diepte aan te brengen maakte ik onder de tickets nog wat klimop met Joy Crafts mal 6002/0456.

Ik hoop dat jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen.
Superleuk dat jullie even zijn komen kijken op mijn blog.
Graag tot ziens bij een volgende creatie.

Groetjes !



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten