maandag 4 juli 2022

Adventure awaits

Hallo allemaal,

Ik ben weer aan de slag gegaan in mijn favoriete thema, de zee.
In de creatie heb ik oude maar ook nieuwe producten gebruikt in dit thema.
Heerlijk al dat combineren !


De basis is Dutch Doobadoo mal 470.713.189. Deze is lekker groot waardoor de nieuwe vuurtoren van Dutch Doobadoo (470.784.139) er leuk op past.
Met het Seaside Greetings design papier van Craft O'Clock kleedde ik het geheel aan.


Het rood uit de vuurtoren vond ik iets te flets en heb ik krachtige gemaakt door er met Distress Oxide Fired Brick overheen te gaan. Zo maak je heel eenvoudig je papier beter matchend.


Toen ik deze leuke digi van Mo Manning zag wist ik meteen hoe ik hem wilde gaan verwerken. 
Het verschil in formaat van de vuurtoren en het kindje benadrukken nog extra het avontuur, het ontsteken van het licht in de vuurtoren.
De digi heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell. Hier had ik al lang niet meer mee gewerkt maar het blijft fijn en leuk kleuren ermee.

De zeemeeuwen (Joy Crafts 6002/1443) heb ik ook nog van wat kleur voorzien met een beetje grijze Distress inkt aan de vleugels en wat oranje aan de snavel en poten.
Bij de bloementoef heb ik i.p.v. een bloemblaadje zeewier (Marianne Design, LR0660) gebruikt om toch dat beetje groen toe te voegen.
Schelpen (Marianne Design, LR0230) mogen natuurlijk niet ontbreken en deze laten zich ook leuk verwerken tussen de bloemen.

De tekst komt uit stickerpad ABM-BB-STIC04 van Art by Marlene en past perfect bij dit tafereel.

Bedankt voor het bezoekje en hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.
Tot snel bij een volgende creatie.

Groetjes !



 

1 opmerking:

Een reactie posten