dinsdag 26 juli 2022

You're not too small

Hallo allemaal,

De cavia's van Carla Creaties zijn onweerstaanbaar leuk !
Ze lagen al een tijdje te wachten maar afgelopen week kon de pret dan eindelijk beginnen.


Uit Craft Emotions stempelset 130501/1540 en 130501/1539 heb ik enkele cavia's gestempeld en gekleurd met de Pro Markers van Winsor & Newton.


Na dat ik ze uitgeknipt had en ze zo bij elkaar leken ze wel ontsnapt, hihi.
Tijd dus om ze te vangen op een creatie.

Als basis gebruikte ik hiervoor de slimline tag van Marianne Design, CR1576.
Met een combi van Ranger Stamping Foam en Distress Oxide Kitsch Flamingo maakte ik een basis voor de achtergrond. Met vershillende achtergrondstempels en verschillende inkten maakte ik deze achtergrond compleet voor de cavia's. 
Als finishing touch nog een beetje gras en hier en daar wat washi tape.


De leuke tekst (Studio Light, JMA-ES-STIC02) past perfect bij dit grappige tafereel.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze TE gekke cavia's.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot ziens bij een volgende creatie.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten