zondag 17 juli 2022

Dance around the clock



Hallo allemaal,

Vandaag weer een grungy kaartje om met jullie te delen.
Het mix en matchen van allerlei verschillende merken is toch echt een feestje. 


Als basis heb de tag gebruikt uit de Grunge lijn van Studio Light (SL-GR-CD88). Deze tag behoort inmiddels ook bij mijn favoriete.
De Studio Light klokken stempel (SL-GR-STAMP227) heb ik op zowel het label als het bijbehorende ticket gestempeld. Met de Derwent Inktense potloden heb ik deze ingekleurd.


 De achtergrond heb ik vervolgens op kleur gebracht met de watercolors van Elizabeth Craft Designs.
Diverse achtergrondstempels uit Studio Light set (SL-GR-STAMP105 en SL-VT-STAMP247) heb ik gebruikt om de achtergrond verder aan te kleden. Door deze afdrukken met diverse kleuren inkt te maken wordt het geheel net iets spannender. 


De geweldige digi van Mo Manning heb ik ook gekleurd met de Inktense potloden van Derwent. 


Om het dansen nog wat extra eruit te laten heb ik nog enkele muzieknoten (Lawn Fawn LF1712) erbij verwerkt.
De tekst maakt het geheel compleet.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met al deze leuke producten. 
Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot ziens bij de volgende creatie.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten