zondag 26 september 2021

Verjaardagshoedje

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik deze feesthoed met jullie delen. 
Een creatie waar ik al een tijdje op heb lopen "broeden" 
Een gedeelte van de producten die ik wilde gebruiken had ik snel helder maar het alles tot een geheel brengen heeft wat langer geduurd.


De basis is de Steampunk Hat van Crealies, CLCZ24.
Deze heb ik uit zwart cardstock gestanst. Met een harten en ruiten stempel en claer embossingpoeder heb ik reliëf aangebracht in de achtergrond.


Met fluweelkarton heb ik de band rondom de hoed gemaakt. Hierachter heb ik speelkaarten uit stempelset CS1055 van Marianne Design bewerkt. Deze heb ik afgedrukt met Izink inkt van Aladine. Ik word steeds enthousiaster over deze inkt !
Achter de speelkaarten heb ik een gedeelte van cirkelmal CR1560 van Marianne Design verwerkt.  
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Promarkers van Winsor en Newton. 
Uit de Alice in Wonderland die-cut set van Stamperia heb ik het klokje gebruikt dat achter de bloementoef uitpiept. De Joy Vintage Flourishes blaadjes (6003/0081) heb ik uit twee kleuren groen gestanst en verwerkt bij de bloemen. Met nog hier en daar een hart en ruit gestanst met mal CR1509 van Marianne Design is deze creatie klaar.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en tot ziens bij de volgende creatie.

Groetjes !

 

1 opmerking:

Cathy T zei

Very creative card. Thank you for entering Mo’s monthly challenge.

Een reactie posten