dinsdag 7 september 2021

Hip Hurray

Hallo allemaal,

Dit jaar heb ik nog niet echt een zomers kaartje gemaakt. De zomer is mijn lievelingsseizoen dus op deze mooie zomerse dag kon ik natuurlijk niet anders dan nog gauw een kaartje in dit thema maken.


Als basis heb ik LR0730 van Marianne Design gebruikt. De ronde variant hiervan vind ik al super dus kon ik de langwerpige versie niet weerstaan. Je kunt er zoveel kanten mee op en het is altijd mooi uitgesneden.
Met het Ocean Adventure design papier (6011/0663) van Joy Crafts heb ik de mal bekleed.  


De schattige digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Pormarkers van Winsor en Newton. Ik zit nog in de oefenfase met deze stiften en ik word steeds enthousiaster. Het is een hele andere maar o zo leuke techniek!
Achter de digi heb ik het stuurwiel (CR1554)  en de vuurtoren (LR0661) verwerkt, beide van Marianne Design.


Het zeewier (Joy Crafts, 6002/0654) en de zeesterren (Marianne Design, COL1433) heb ik met elkaar gecombineerd samen met een bloem en wat sisal.

Door de leuke basismal heeft deze creatie verder niet veel meer nodig.
Ik ben zee tevreden met deze zomerse creatie op deze mooie zomerse dag.
Bedankt weer voor het bezoekje en tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten