dinsdag 21 september 2021

Autumn is here

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik dit herfstkaartje met jullie delen.
Elke jaar vind ik dit thema leuker worden. Er komt ook steeds meer op de markt m.b.t. dit thema, en daarmee wordt mijn collectie natuurlijk elk jaar aangevuld. 


De basis voor deze kaart is de eikel van Marianne Design (PS8102). Deze heb ik bewerkt met Distress Oxide en Dutch Dooabdoo mask stencil 470.784.009. 


De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Promarkers van Winsor en Newton. Ik ben nog steeds druk met oefenen met kleuren met deze geweldige stiften.


De pompoenen van Joy Crafts (6002/0969) heb ik, net als de eikel, op kleur gebracht met de Distress Oxide.
De mooie verfijnde herfstboom van Marianne Design (LR0375) heeft een mooi plekje gekregen in de achtergrond. Het gras is al een wat oudere maar nog steeds erg leuke mal van Marianne Design (LR0360)
Met nog her en der een klein element uit het Die-Cut blokje van Studio Light (SL-BF-DCB09) is deze herfstkaart klaar.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten