zaterdag 28 augustus 2021

Butterfly Jar


Hallo allemaal,

Van de week heb ik ook al jampot met jullie gedeeld. Tijdens het maakproces hiervan ontstonden er in mijn hoofd nog meer ideetjes, wat resulteert in onderstaande creatie.


De basis is set 1862 Mason Jar van Elizabeth Craft designs. Ik heb het stukje met de gaatjes eraan laten zitten maar dit kun je er natuurlijk ook vanaf snijden.
Het Stamperia House of Roses design papier heb ik gebruikt om de basis mee te maken.


Aan de "binnenzijde" van de pot heb ik met een mask stencil met muur-patroon en Cadence Zeugma beton effect pasta her en der een stukje muur "gemetseld". Het leuke Cadence mos past er natuurlijk perfect bij, hier heb ik beide tinten met elkaar gecombineerd.


De schattige digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Promarkers van Winsor en Newton. Aangezien ik deze stiften nog niet zo lang in mijn bezit heb is het dus even oefenen. Helemaal tevreden met dit kleurwerk ben ik nog niet maar dat mag de pret niet drukken. 
Klimop mal 6002/0456 en 6002/1026 van Joy crafts met elkaar gecombineerd wat een speels effect geeft. Deze klimop "groeit" aan een rekje gemaakt met mal CR1533 van Marianne Design. 
De vlinder in het midden van de pot komt uit de Transparent Wings set (TH93785) van Tim Holtz.
Op het deksel van de pot heb ik Studio Light stempelset JMA-NA-STAMP21 enkele takjes gestempeld met een bijpassend Izink inkt van Aladine.

Het einde van mijn vakantie komt in zicht en helaas heb ik nog niet alle creaties kunnen uitvoeren die ik in gedachten had. Genoeg te doen nog dus deze laatste dagen.
Bedankt weer voor het bezoekje en graag tot snel !

Groetjes !



 

1 opmerking:

Grenouille Greetings zei

What an amazing creation Lilian! It's such a fantastic design and beautifully coloured too. Thank you for playing along with Mo's Digital Pencil challenge! Hugs, Lesley

Een reactie posten