zaterdag 21 augustus 2021

Kaartje uit de Wondere Wereld

Hallo allemaal,

Het thema voor de uitdaging van deze maand in de "'t Boekensteuntje daagt je uit !"Facebookgroep is Magische Sprookjes Wereld.
Een heerlijk thema om jezelf helemaal in te verliezen. Ik heb dan ook van alles uit de kast getrokken bij het maken van deze creatie.


Als basis heb ik Dutch Doobadoo mal 470. 713.173 gebruikt. Het 300 grams Florence Smooth White Watercolor papier heb ik eerst voorzien van stukken Stamperia ricepaper DFSA4606. Vervolgens ben ik de ruimtes ertussen met een mix van Cadence Hybrid Acrylic en Dylusion Paint gaan opvullen. De klokken uit Dutch Doobadoo stencil 470.715.154 heb ik met bruine inkt overgezet op de basis waardoor je al meteen meer een geheel creëert. Het stippenpatroon van Dutch Doobadoo stencil 470.784.009 heb ik aangebracht met Dutch Doobadoo Texture Paste. 
Met Cadence Zeugma beton effect en een stenen mask stencil heb ik stukjes muur gecreëerd. Voor een extra effect heb ik nog Cadence Moss effect gebruikt.
Met zwarte Versafine heb ik in de achtergrond gestempeld met de kaartentekens uit stempelset YCCS10061 van Yvonne Creations. Ik heb dus echt van allerlei materialen gebruikt voor het opbouwen van de achtergrond, dit is zo leuk om te doen !


Met de Polychromons van Faber Castell heb ik vervolgens deze bijpassende digi van Mo Manning gekleurd. De speelkaarten in de achtergrond komen uit stempelset CS1055 van Marianne Design en heb ik afgedrukt met Izink inkt van Aladine. Om de kaarten een ietwat oudere look te geven heb ik deze bewerkt met Distress Oxide in enkel geel en bruin tinten. 


De klimop is een combi van Joy crafts mallen 6002/0456 en 6002/1026 en heb ik voor een "rekje" geplaatst gemaakt met CR1533 van Marianne Design.
Het klokje en de tekst zijn beide afkomstig uit die-cut blokjes van Studio Light. 
Met nog een strikje met bijpassende bedeltjes is deze Magische Sprookjeswereld creatie klaar.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren en doen jullie ook nog gezellig mee met de uitdaging.
(Klik hier om meteen door te gaan naar de Facebookpagina van 't Boekensteuntje daagt je uit !)

Wens ik jullie nog een mooie creatieve dag. 
Tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes ! 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten