woensdag 25 augustus 2021

Jar full of flowers

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik deze fleurige jampot met jullie delen. 
Dit idee zat al enige tijd in mijn hoofd en is eindelijk tot uitvoering gekomen.


Met de Mason jar/ Snowglobe special van Elizabeth Craft designs heb ik de basis van deze jampot gemaakt. Hier heb ik bewust gekozen voor het strookjes met de gaatjes eraan te laten maar je zou dit ook eraf kunnen snijden en dan kun je het als kaart gebruiken.
in het midden van de pot heb ik Stamperia ricepaper DFSA4446 gebruikt. 


De bloemen heb ik gemaakt met de Florals 13 van Elizabeth Craft designs. Deze heb ik gestanst uit het witte cardstock van Elizabeth Craft designs omdat dit echt een hele goede combi is. De bloemen zijn precies stevig genoeg en de inkt laat zich er perfect op blenden, een aanrader dus.
Het op kleur brengen van de bloemen heb ik met de Izink inkt van Aladine gedaan en deze werkt echt super. Voor de blaadjes heb ik Distress inkt gebruikt omdat ik hiervan geen matchende kleuren Izink inkt had. Je merkt dat de Distress inkt zich iets minder makkelijk laat verwerken dan de Izink inkt. De Izink inkt heeft mij dus weer verrast in het gebruik.


In het midden van de bloemen heb ik Cadence mixed media stones gestrooid voor een speels effect..
De schattige Flower Fairies maken deze fleurige jampot tot een sprrokjesachtig geheel.
Met nog enkele pailletten voor de "bling-bling" en diie-cuts uit Stamperia set DFLDC03 is deze creatie compleet.

Ik hoop dat ik jullie weer hebben kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel !

Groetjes !





 

2 opmerkingen:

Di Di W zei

So gorgeous. Thanks for sharing.

roelie zei

Prachtig ook je kleurwerk

Een reactie posten