zondag 18 november 2018

Z Fold Card


Hallo allemaal,


Voor dit kaartje heb ik me laten inspireren door de Z Fold kaart. Al een tijdje spookt dit model door mijn hoofd maar kwam er niet helemaal uit. Afgelopen week is het kwartje eindelijk gevallen en kwam de leuke combi met de Jilliez Card Creator Elisabeth bij mij op.
Naast deze leuke mal heb ik natuurlijk nog meer Jilliez producten gebruikt. De digi heb ik gekleurd met de Aqua Brushmarkers en ook het glitterpapier wat hier en daar glimt is van Jilliez.

 Tijdens het maken van de kaart heb ik wat foto's gemaakt om voor jullie de basis meer te kunnen verduidelijken.
Ik ben begonnen met de mal met de bovenkant aan de rechterzijde van mijn kraft papier te leggen en deze dan over te tekenen tot ongeveer de helft zodat je de mooie bovenkant op je papier hebt staan. Vervolgend draai je de mal en leg je deze aan de linkerkant van het papier en tekent ook hier weer de mooie vorm van de bovenkant van de mal.


 Nadat deze op het papier staat heb ik hem uitgeknipt en ben ik gaan rillen op 8 cm en 11 cm


Na het rillen heb ik de mal bekleedt met design papier uit de At the Zoo papierset van Noor! Design.


Daarna heb ik een strook kraft van 20.7 cm bij 10 cm gerild op 9 cm en 12 cm erop geplakt voor het Z Fold idee. Ook deze strook heb ik beplakt met het At the Zoo design papier.
Met de mooie randmal Circles van Noor! Design heb ik de zijkanten van de strook nog aangekleed.


Het leuke kalendertje is gemaakt met een set van Studio Light (Basicsdc06) en vond ik lekker stoer
staan bij het geheel.
Op de tag zien jullie een leuke stempel van CC Designs (RB1116)


Achter de digi heb ik nog de Gears mal (Noor! Design) verwerkt die ik gestanst heb in rood Jilliez glitterkarton. De wolken zijn gestanst uit het Jilliez parelmoer glitterkarton. 

Ik hoop dat ik jullie weer op een idee heb kunnen brengen en wens jullie nog een creatieve zondag !

Groetjes






Geen opmerkingen:

Een reactie posten