dinsdag 20 november 2018

Jilliez Bloghop Rolodex

 
Hallo allemaal,
 
Wat leuk dat jullie weer meedoen met de Bloghop van Jilliez.
Deze week zijn we aan de slag gegaan met de Rolodex mal van Jilliez.
 
 
Mijn Rolodexkaartjes staan in het teken van Sinterklaas. De goede man is alweer in het land dus vind ik het leuk om dit thema ook terug te laten komen in de Memorydex.
 
 
Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst
 
Het mooie aan deze mal vind ik dat je er drie maatlagen mee kunt maken.
Ook de cijfers zijn qua formaat natuurlijk perfect maar ook erg leuk om te gebruiken op de kaartjes.
 
2018/2002 Jilliez Papierset A4 glitter 3 vel Goud2018/2004 Jilliez Papierset A4 glitter 3 vel Rood
 
 
In mijn creatie heb ik ook het mooie Jilliez glitterkarton verwerkt. Ik heb hier de kleuren 2018/2004, 2018/2002, 2018/2006 gebruikt.
Het glitterkarton heeft een hele mooie glitter en is niet heel dik. Wat ik erg fijn vind is dat de glitters er niet vanaf gaan en je dus niet alles onder de glitter hebt zitten.
 
 
Sint en Piet heb ik gemaakt met de mallenset van Marianne Design (LR0565). In de achtergrond op het rode glitterkarton heb ik de dakenmal van Marianne Design (LR0494) in zwart cardstock gemaakt.
De 05 zijn de cijfers die horen bij de Rolodex mal, perfect qua formaat dus.

 
De letter S en de staf zijn ook een mallenset van Marianne Design (LR0446).
Voor het strooigoed heb ik gebruik gemaakt van de hartjes mal van Marianne Design (COL1307) en kurkkarton voor de pepernoten. Met een ronde pons heb ik hier de "pepernoten" uit geponst waarna ik ze met bruine inkt bewerkt heb voor meer pepernoten-effect.
 
Dit was mijn bijdrage aan deze bloghop.
Ik wens jullie veel plezier bij de creatie van Noriko !
 
Groetjes,
 
 

5 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig! Groetjes Betha

Carla zei

Gaaf deze met Sint en Piet.

Petra zei

Leuk met Sint en Zwarte Piet.

Fieneke zei

Leuk! Die hartjes, pepernoten en chocoladeletters.... helemaal sint en piet stemming

Astrid van der Linde zei

Ik vind die pepernoten echt superleuk gedaan!! En die sint en piet van Marianne zijn ook zo leuk!! Heel leuk geheel geworden!

Een reactie posten