zondag 11 november 2018

Magic is in the air

 
Hallo allemaal,
 
 
 
 
Vandaag wil ik jullie inspireren met dit kerstkaartje met als basis de Jilliez Contour Creator Emily.
De mal heb ik eerst in zwart cardstock getekend en geknipt, daarna in wit en vervolgend in het Misty Winter design papier (Noor! 6011/0527)
In de achtergrond heb ik voor meer diepte ook nog design papier verwerkt in verschillende maten.
De strook design papier heb ik ook nog voorzien van een mooi randje met een randmal van Noor! (6002/1099)

 
Met behulp van het Silent Night Frame (Noor!, 6002/1145) heb ik een schudgedeelte gemaakt. De mal heb ik eerst in wit cardstock gestanst en daarna overgetekend op zwart cardstock wat ik dan weer heb uitgeknipt. Zo heb je een leuk mat randje en meer plek voor de bevestiging van het schudgedeelte. De tekst is gemaakt met een stempel van Craft Emotions (130501/1812) waarna ik deze heb bewerkt met zwart embossingpoeder van Nuvo. Hierdoor heb je nog een beetje meer sprankeling.
 
 
De digi is van Lili of the Valley en heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer van Faber Castell.
Voor de verdere aankleding heb ik nog een kerstboompje (Noor! 6002/1144) en sneeuwvlokken (Noor! 6003/0051) gestanst.
 
Hopelijk heb ik jullie weer op ideeën kunnen brengen.
Ik wens jullie een fijne creatieve dag.
 
Groetjes !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten