dinsdag 13 november 2018

Jilliez Bloghop mask Stencil


Hallo allemaal
 
Leuk dat jullie weer meedoen met onze bloghop !
 
Vandaag een kaartje waarmee ik buiten mijn comfort zone ben gegaan.  
Over het algemeen vind ik het altijd erg leuk om kaartjes aan te kleden zodat ze lekker vol worden.
Bij dit kaartje vond ik dat niet nodig vanwege de mooie bijpassende achtergrond, dus heb ik me ingehouden (hihi)


Voor deze bloghop is het team aan de slag gegaan met dit leuke Jilliez Mask Stencil.


2018/0007

Toen ik dit Mask zag kwam er meteen een sprookjesachtig beeld bij mij op. De combinatie met de leuke digi van Mo Manning en de kikker van CC Designs was snel gemaakt. 


Met Distress Oxide inkt heb ik eerst het WaterArt papier op kleur gebracht. Hierna heb ik de mask erop gelegd en ben er nog eens met dezelfde kleuren overheen gegaan waardoor het patroon mooi zichtbaar wordt.


Met Embossing Enamel heb ik voor nog meer betovering gezorgd.
Ook de tekst heb ik lekker simpel gehouden en gemaakt met het word punch board van We R Memory Keepers.

Dit was mijn bijdrage van deze bloghop.
Jullie mogen nu doorhoppen naar Sandra

Have fun !

Groetjes,




7 opmerkingen:

Margreet zei

Superleuk gedaan met die kikker in de 'tover'cirkel!
xxx Margreet

Carla zei

Mooie zachte kleuren.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha

Unknown zei

Zoooo sprookjesachtig mooi. Goed bedacht 😍 jij hebt er echt oog voor

Cinderella zei

Kei Leuk Lilian altijd leuk nieuwe ideetjes opdoen en ook nog een super uitleg
Ik hop weer even verder benieuwd wat ik daar ga zien
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Miriam's creablog zei

zoals altijd een mooie en ook lief kaartje. Gr. Miriam

Astrid van der Linde zei

Supergaaf kaartje!!! Echt heel leuk gedaan! Krijg er ook gelijk ideeën van!! <3

Een reactie posten