maandag 22 januari 2018

Hoera Renée 9 jaar !


Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het feest in huize Sevriens. Renée is jarig en wordt 9 jaar !!!
Natuurlijk mag een kaartje voor mijn jarige dochter niet ontbreken op deze feestelijke dag.

Voor dit kaartje heb ik de sketch gebruikt uit het nieuwe Noor magazine.
In de webshop van Doe@Ding kwam ik dit leuke nieuwe design papier tegen en kon ik dan ook niet weerstaan. Zoveel leuke vrolijke kleurtjes en motiefjes in de Beach Babe paper pad van Pink & Main.
De digi die ik gebruikt heb is van Mo Manning en is naar mijn idee een echte "Renée" afbeelding.
Het idee was om deze met de Polychromos te kleuren maar had verkeert papier in de printer gedaan. Gelukkig ben ik ook nog steeds dol op de Clean Colors, heerlijk oud en vertrouwd (hihi).
Hoewel ze qua uiterlijk helemaal niet op Bella lijkt is de sfeer precies zoals Renée ook is, hihi.
De stansen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn uit de "oude doos". De blaadjes achter het bloementoefje zijn gemaakt met CLCS11 van Crealies. Het cijfer 9 heb ik met COL1347 van Marianne Design gemaakt.
Helemaal links onderaan heb ik nog een plekje gevonden voor een leuke tekst ook van Marianne Design (CS0987).
Voor de afwerking heb ik nog pareltjes gezet met de NUVO Paerl Drops. Hiervan valt helaas de lime groen niet helemaal op bij deze foto.

Zo, wij gaan er vandaag een leuke dag van maken.
 Leuk dat jullie een bezoekje hebben gebracht, graag tot de volgende kaart !!!

Fijne dag !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten