vrijdag 26 januari 2018

Pinguïn Party

Goedemorgen allemaal,
 
Hoewel het weer bijna lenteachtig zacht (12 graden hier in Limburg) is ben ik aan de slag gegaan met een winters kaartje.
Uitgangspunt hierbij is de sketch van de Noor Challenge.
Het design papier wat ik hiervoor heb gebruikt is het Misty Winter van Joy (6011/0527).
De mallen die ik gebruikt zijn de Winter Wishes Lantern (6002/0795), de Winter Wishes cirkel (6002/0910) en nog een mooie blauwe ronde mal (6002/0699). Deze zijn allemaal van Joy.
Nadat ik deze opzet had gemaakt ben ik aan de slag gegaan met het kleurwerk. er hoort natuurlijk een winters plaatje bij en deze keer heb ik gekozen van stempels van CC Design, een van mijn favorieten merken.
Het meisje met de pinguïn (LP7) en de andere pinguïns uit de pinguïn party set (AC1071) heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell. Wat een fantastische potloden zijn dit !
Het is even wennen omdat ik helemaal een ben met de ZIG Clean Colors maar dat is natuurlijk ook tevens de uitdaging.
Voor de finishing touch heb ik gebruik gemaakt van plakparels en pailletten.
 
Hoewel het maken van een winters kaartje toch wel erg leuk is, kijk ik ook uit naar alle lente en zomer kaartjes.
Ik kan jullie verklappen dat ik in mijn volgende blog een jongenskaart ga laten zien.
Hopelijk zie ik jullie dan weer.
 
Ik wens jullie een hele fijne dag !
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten