woensdag 28 juni 2017

Santa's helper


Goedenavond allemaal,

Jaja, hier is hij dan.....
Mijn eerste kerstkaartblogbericht van 2017.

Deze digi van Mo Manning vond ik zo leuk dat ik er mee aan de slag moest. Onder het motto van je kan er maar beter op tijd mee beginnen.
De digi heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Ze zijn echt mijn favoriet hoor. Ze mengen zo fantastisch en zijn zo makkelijk in gebruik.
Rondom de digi heb ik nog sterretjes gestempeld met sterretjes uit de little presents stempelset van Kippers. 
Als basis van deze kaart heb ik Dutch Shape Art Frame 470.713.146 van Dutch Doobadoo in kraft gemaakt. Hierna heb ik er een laagje op gemaakt met zwart cardstock en daarna een laagje met design papier. Het design papier komt uit de Feliz Navidad Paper Bloc van Joy.
Om het geheel verder aan te kleden heb ik gebruik gemaakt van verschillende mallen nl. 
- kerstman met rendieren, Marianne Design COL 1340
- Mery's Christmas tree borders, Joy 6002/0578
- Happy Holidays Pine trees, Joy 6002/0777
- No Ens border, Joy 6002/0479
Ook ben ik nog in de weer geweest met de structuurpasta van Dutch Doobadoo in combinatie met de sterren mal van Dutch Doobadoo.
De tekst heb ik gemaakt met een stempel van CC Design (Holly Jolly Sentiments, CSEN007) en embossing poeder van NUVO. 
Voor de "puntjes op de i " heb ik de NUVO Crystal Drops gebruikt.

De kaart doet mee aan de challenge bij:
http://crafting-with-friends.blogspot.nl/2017/06/challenge-46.html

Ik hoop dat ik jullie ook al een beetje heb kunnen inspireren voor jullie kerstkaartjes, mijn hoofd zit alweer vol met nog meer ideeën.

Dus.... tot de volgende blog ! 



3 opmerkingen:

Renate zei

Ohw, wauwie!!! Kijk dan toch wat een leukerd. Het tekstje erbij is ook zo geinig.
Ik moet er wel heel hartelijk om lachen dat je schrijft, dat je hoofd vol zit met ideeën. Het is zó herkenbaar.

-xies- Renate.

webbelthings.blogspot.nl zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wendy zei

Hoi Lilian, bij toeval op jouw blog terecht gekomen. Wat een leukerd heb je gemaakt! Kom je toevallig uit Limburg? Dit vanwege 'keartjes", dat klinkt erg bekend. ;-)
Groetjes, Wendy

Een reactie posten