vrijdag 16 juni 2017

Dansen tussen de bloemen


Goedemorgen allemaal,

Gisteravond nog even aan de hobby geweest.
Uitgangspunt was de challenge bij Dutch Doobadoo.
toen ik de lat out zag vond ik deze erg druk maar toch ben ik ermee aan de slag gegaan. Heb design papier gebruikt met rustige kleuren uit de Paper Pad van Studio Light (PPSL48).
In de lag out staat links boven in een cirkel, ik heb gekozen voor een ronden stans van Joy (6002/0699). De no end border mal van Joy (6002/0510) heb ik gebruikt voor de witte horizontale laag achter het plaatje. Hierdoor heb je net dat beetje extra.
De digi is van Mo Manning en heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors.
Voor de afwerking ben ik in mijn bloemenzaak gedoken, de blaadjes eronder heb ik gemaakt met orange blossom leaven van Creative Expressionn. Hierachter steken nog 2 tickets, deze heb ik gemaakt met de basic set van Studio Light (BASICSDC05)

Deze kaart doet ook mee aan de challenge bij:
http://creachickys.blogspot.nl/2017/06/2e-reminder-challenge-11.html?m=1

Vandaag weer een drukke zonnige dag voor de dag.
Ik wens jullie een fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten