woensdag 7 juni 2017

Hiep Hiep Hoera



Hallo allemaal,

Nog een kaartje vandaag!
Ook deze heb ik gemaakt als gast-dt Cheerful Sketches voor hun nieuwe challenge.

Het olifantje heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Aangezien ik het daarna nog wat wit vond heb ik met een fineliner zwarte streepjes aan de rand van de cirkel gezet.
Voor de sketch heb ik gebruik gemaakt van papier uit de Paper Pad van Studio Light (PPSL43) wat ik aan de randjes bewerkt heb met gesso en daarna gemat op zwart papier.
Met een stencil van de Action en structuurpasta van Dutch Doobadoo heb ik de kruisjes gemaakt op de zwarte strook. Zo leuk om te doen !
Voor de aankleding heb ik gebruik gemaakt van de kadootjes mallen van Joy (6002/0350) en de ballonnen van Marianne Design (COL1378). Deze heb ik na het embossen nog beinkte met een bijpassende kleur.
Voor het extra stoere effect ben ik in de weer geweest met de Dymo lettertangbijvullers en heb daar de tekst mee gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren als gast-dt 

Tot de volgende blog !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten