zaterdag 24 juni 2017

Happy first birthday


Hallo allemaal,

Ook dit kaartje is vandaag gearriveerd bij de jarige job.
Ons lieve neefje Levi wordt dinsdag 1 jaar en dat vierde we vandaag.
Natuurlijk maakte ik ook voor hem een kaartje. 

De digi van Mo Manning past perfect bij het moment. Deze heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors.
De vlieger mal van Dutch Doobadoo kon ik niet weerstaan, wat is hij leuk!
Deze heb ik eerst met kraft papier gemaakt waarna ik hem heb bekleedt met design papier uit de Paper Pad van Studio Light (PPSL 46). Het cijfer 1 heb ik gemaakt met behulp van de Numbers 2 mal van Dutch Doobadoo. Ook eerst in kraft en daarna bekleedt met papier uit dezelfde Paper pad. Voor extra effect heb ik met structuurpasta er nog een motief op gemaakt.
De tekst heb ik gestempeld op design papier uit dezelfde blok met een stempel uit de Happy Happy Happy set van Lawn Fawn.
Hierachter heb ik een rand gemaakt van wit cardstock met een mal van Joy (6002/0258).

Creatieve groetjes

3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuke verjaardagskaart heb je van die vlieger gemaakt Lilian. De digi van dat ondeugende mannetje is heel mooi ingekleurd en het speelse model van de vlieger maakt deze kaart wel heel speciaal.
Lieve groetjes Miranda

Miranda K zei

Super leuk

Claudia's kaartjes zei

Toffe en prachtige kaart.
xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Een reactie posten