zondag 2 juni 2024

Boe-ra !

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik deze kleurrijke koeien creatie met jullie delen.
Het leuke aan stempels inkleuren is dat je zelf kunt bepalen welke kleur je kiest. Bij deze koeien heb ik dan ook gekozen om niet de gebruikelijke kleuren te kiezen, gewoon omdat het kan.


Voor de basis maakte ik gebruik van Marianne Design slimline mal CR1584.
Deze stanste ik uit het Over the Rainbow papier uit Marianne Design paperpad PK9188.


De koeien en de kippen uit Craft Emotions stempelset 130501/1584 en 130501/1583 kleurde ik met de Zig Clean Colors.


Met Marianne Design CR1636 maakte ik de hooibalen voor de kippen. De eitjes uit Marianne Design set CR1499 maken dit kippige tafereel compleet. 


Craft Emotions heeft leuke stempels in de vorm van diverse tekstballonnen (130501/2613) en zijn erg leuk en grappig i.c.m. al die leuke dierenstempels. De tekst Boe-ra ! uit Craft Emotions stempelset 130501/1588 heb ik in 2 delen gestempeld zodat deze leuk in de tekstballon passen.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie. 
Bedankt voor het bezoekje en graag tot ziens bij een volgende creatie.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten