donderdag 30 mei 2024

Voor de jarige



Hallo allemaal,

Vandaag weer een mixed media kaartje om met jullie te delen.
Onze dochter Robin werd 17 en toen ik de stempel van AALL&CREATE wist ik meteen; deze ga ik gebruiken voor haar verjaardags-kaartje.
 



Als basis gebruikte ik de tag van Marianne Design (CR1551).
Met diverse kleuren Distress Oxide inkt bracht ik kleur aan op de basis. 
AALL&CREATE maskstencil #108 gebruikte ik om her en der een beetje patroon aan te brengen. 


Met AALL&CREATE achtergrond stempel #909 stempelde ik nog in de achtergrond net als met de tekst uit de macaron set. De achtergrond wordt hierdoor een stuk interessanter.

De verkiente mal van Marianne Design CR1656 vormt het kader voor de macaron taart. 
Zowel de macarons als de kat heb ik gekleurd met de watercolors van Elizabeth Craft Design. Ik moet zeggen dat het ontzettend moeilijk is om een zwarte kat te kleuren maar aangezien wij zelf een zwarte kat hebben kon ik er natuurlijk geen lapjeskat van maken. 


Aan de lintjes heb ik nog labeltjes (AALL&CREATE #899) gehangen met de leeftijd erop. Daarnaast heb ik Robin stempel uit AALL&CREATE set #690 gebruikt zodat het een echt Robin kaartje wordt.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met deze creatie.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij een volgende kaartje.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten