zondag 9 juni 2024

Purple Princess

Hallo allemaal,

Op deze heerlijk zonnige zondagmorgen maakte ik dit kaartje.
Even de zinnen verzetten en in de weer met de hobbyspullen.


De basis voor deze creatie maakte ik met Dutch Doobadoo mal 470.784.312.
Deze bekleedde ik met design papier uit de Craft O'Clock Summer Love collectie.


Het prachtige hart uit de JMA Wild & Free lijn (KMA-WAF-STAMP670) stempelde ik hierop in de diverse tinten groene Distress Oxide inkt. Met Studio Light achtergrondstempel SL-VT-STAMP252 en paarse Distress Oxide inkt kleedde ik de achtergrond verder aan. Met dezelfde inkt maakte ik ook de randen van het design papier nog paarser. Om het geheel compleet te maken voegde ik er nog her en der een beetje script aan toe met JMA-ES-STAMP140 en goud embossingpoeder. Dit zorgt meteen vorr een beetje reliƫf en wat bling-bling.


De digi van Mo Manning kleurde ik met de Copic markers. 
Het leuke grasje van Marianne Design (LR0360) past qua formaat perfect bij het prinsesje.
De takjes uit JMA set JMA-WAC-CD93 verwerkte ik in de strik en zijn perfect i.c.m. het hart.
De tekst komt uit de Dutch Sticker Art van Dutch Doobadoo; 491.200.001.

Ik ben erg tevreden met het eindresultaat.
Hopelijk heb ik jullie ook weer op ideetjes kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten