zondag 25 juni 2023

MooMooMoo

Hallo allemaal,

Op deze warme zomerdag heb ik mijn hobbyplek opgezocht om dit kaartje te maken.
Heerlijk op het gemakje, wat een fijne hobby hebben wij toch he.


Als basis maakte ik een dubbel kaart waarvan ik de voorzijde voor een gedeelte heb vervangen met mica. Dit modelletje blijft leuk om te maken omdat je op een redelijk eenvoudige manier een speciaal effect aan je creatie geeft.


Met Marianne Design stencils PS8130 en PS8080 i.c.m Distress Oxide inkt maakte ik de wolken achtergrond. Ook dit is weer een vrij eenvoudig met een leuk resultaat.
De stencils zijn natuurlijk leuk in combinatie met inkt, verf, pasta's etc maar je kunt het patroon ook overtrekken met potlood en vervolgens uitknippen. Op deze manier maakte ik de wolkenrand aan de voorzijde van deze kaart.
Met Marianne Design CR1355 maakte ik de grasrand die dit tafereel helemaal af maakt.


Zowel de geweldig leuk koe als de geweldig leuke cavia komen uit de stempelsets van Carla Creaties, Craft Emotions 130501/1565 en 130501/1566.
De beide diertjes kleurde ik met de Pormarkers van Winsor en Newton.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit eenvoudige kaartje.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot ziens bij de volgende creatie.

Groetjes !

 

1 opmerking:

Maria V zei

Nou, ik vond hem geweldig. Wat een leuk idee om hem zo te maken. Moo-toppie



Een reactie posten