zaterdag 3 juni 2023

Hip Hurray !

Hallo allemaal,

Een lekker lang Pinkterweekend met knutseltijd, dat is lang geleden.
De 16de verjaardag van onze oudste dochter is een mooie gelegenheid om de knustelspullen weer uit de kast te halen.
De slakjes vond ze erg leuk dus dat heb ik onthouden ;-)


Voor deze shakerkaart ben ik begonnen met de envelopjes stempel van Studio Light, CCL-ES-STAMP435. De hartjes kleurde ik willekeurig in met de ZIg Clean Colors. De fijne penseelpunt is ideaal voor dit soort kleine onderdelen te kleuren.


Met de ronde mal (LR0763) van Marianne Design maakte ik een shakergedeelte.
Omdat 16 een speciale leeftijd verwerkte ik het getal op deze creatie met Col1347 van Marianne Design. 
De leuke kleine envelopjes zitten bij de slakkenset (COL1526) van Marianne Design).
De vrolijke kleuren (design)papier komen uit paperpad (PK9183) van Marianne Design.
Ook het gras (CR1355) en de tekst komen uit de collectie van Marianne Design.

Ik ben erg tevreden met dit leuke kaartje.
Hopelijk heb ik jullie ook weer op ideetjes kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot ziens bij een volgende creatie.

Groetjes !


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten