zaterdag 17 juni 2023

Guinea it is !


Hallo allemaal,

Op deze warme zomerse dag wil ik weer een kaartje met jullie delen.
Dit kaartje maakte ik voor mijn jarige petekindje, jullie kunnen vast al raden welke huisdieren ze heeft.
 

De leuke Craft Emotions stempelsets met de grappige cavia's (130501/1539 en 130501/1540) komen dus goed van pas.
Deze cavia's kleurde ik met de Promarkers van Winsor en Newton.


Dutch Doobadoo mal 470.713.071 gebruikte is als basis voor dit tafereel.
Het designpapier uit de Springtime Paper Bloc (PK9174) van Marianne Design gebruikte ik in de achtergond, wat zorgt voor een lieve uistraling. 


De jarige werd 8 jaar dus het getal 8 (Dutch Doobadoo 470.433.006) verwerkte ik ook op deze creatie. Ik bekleedde dit met desigpapier uit Paper Bloc Sweet Flowers (PK9183) van Marianne Design.
De grasrandjes maakte ik met CR1355 van Marianne Design, dit blijft echt een hele fijne basismal. 
In het gras maakte ik bloemetjes en klavertjes, hiervoor gebruikte ik Marianne Design sets COL1525 en COL1526. 
Met nog een pareltje in de hartjes van de bloemen en een tekst is deze creatie klaar.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot ziens bij de volgende creatie.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten