zondag 12 juni 2022

Smile

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik deze kleine slimline creatie met jullie delen.


Een tijd geleden maakte ik diverse achtergronden met Alcohol Inkt. De achtergrond van deze creatie komt hieruit voort. Superleuk dus om af en toe deze achtergronden te verwerken tot een nieuwe creatie.
In deze achtergrond stempelde ik de AALL& CREATE achtergrondstempel met de Libelle, #547.


De basis is de Mini Slimline B van Crealies (CLCZ82).
Naast de libelle verwerkte ik nog diverse kleine achtergromdstempels met Archival ink in de achtergrond om zo nog iets meer kleur toe te voegn.


Het meisje met het fotoframe komen uit set #514 van AALL&CREATE. Ik kleurde deze met de Promarkers van Winsor & Newton.


AALL&CREATE stansmal #12 gebruikte ik achter het meisje om iets meer diepte te creƫren.
Met nog een bijpassende tekststicker uit de Sticky Quotes set van Art by Marlene (ABM-ES-STIC03 is deze creatie compleet.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten