zondag 19 juni 2022

Donuts & Coffee

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje in het koffie-thema.
Een leuk thema om mee te werken en ook zeer geschikt voor het maken van mannen kaarten.


Voor deze creatie heb ik ook weer veel spullen van AALL7CREATE gebruikt. Inmiddels een merk wat ook in mijn favoriete lijstje is toegevoegd.


Voor de basis heb ik Studio Light mal SL-GR-CD198 uit 300 grams papier gestanst omdat ik lekker wilde gaan kliederen met pasta's en sprays. De stempel uit AALL&CREATE set #643 drukte ik af met Versafine stempelinkt.
Vervolgens gebruikte ik een mask stencil i.c.m. transparante strutuurpasta.
De randjes bewerkte ik nog extra met structuurpasta.


De donuts uit AALL&CREATE set #644 kleurde ik met de Daniel Smith Watercolor dots.
Het was voor mij de eerste kennismaking met dit merk en ik moet zeggen dat ik enthousiast ben !


Nadat alle pasta's gedroogd zijn heb ik de basis bewerkt met Izink Seth Apter sprays, Vert Underwater en Beige Miel. Je ziet dan ook meteen het effect van de transparante sturctuurpasta goed uitkomen.
De randen maakte ik na het drogen nog donkerder met Cadence Distress Paste Ground Espresso en Black Soot.


Met AALL&CREATE washi-tape kleedde ik de basis nog wat meer aan.


AALL&CREATE tekststempel #630 gebruikte ik om deze creatie te voorzien van een leuke tekst.
Een leuke set met heel diverse teksten, ideaal dus.

Inmiddels heb ik nog meer ideeën gekregen en hoop ik deze snel met jullie te delen.
Bedankt voor het bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes ! 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten