vrijdag 14 januari 2022

Moon Flower Kisses

Hallo allemaal,

Ik kan geen genoeg krijgen van de prachtige Moon Flower collectie van Studio Light vandaar dus nog een creatie om met jullie te delen.


De basis voor deze creatie is Studio Light mal SL-MFL-CD139. Hiervoor heb ik ook de scrapvellen uit deze collectie gebruikt.
De digi van Mo Mannig heb ik gekleurd met de Shade and Tone Mixed Media set van Derwent. 
Klein baalmomentje toen ik ontdekte dat mijn nieuwe printerinkt toch niet zo watervast is als gedacht. Dus toch maar weer terug naar de oude vertrouwde inkt bij mijn volgende project.
De kleine bloemetjes en de tekst komen uit het Moon Flower die-cut boekje (SL-MFL-DCB20) van Studio Light. 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag weer tot snel.

Groetjes !
 

1 opmerking:

Een reactie posten