vrijdag 21 januari 2022

Aquarius

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje dat helemaal aansluit bij het sterrenbeeld van deze maand.
Heerlijk gekliederd tijdens het maken van deze creatie


Voor deze creatie ben ik aan het “kliederen” geslagen met de Gelliplate
Met Dylusion verf en van allerlei mask stencils heb ik dr achtergrond gemaakt.
Vervolgens heb ik met stempels de achtergrond verder aangekleed.
Met een mask stencil en de gele Edding Acrlylic pen heb ik nog extra relief aangebracht in de achtergrond.


De Aquarius stempel van AALL&CREATE heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors
Ook de bijpassende tekst stempels uit de stempelset heb ik verwerkt op deze creatie.

Voor dr finishing touch nog her en der een paillet en dan is deze creatie klaar.

Bedankt weer voor het bezoekje aan mijn blog. Hopelijk mag ik jullie snel weer bergroeten bij een volgende creatie.

Groetjes !

 

2 opmerkingen:

Annemarie's freubelwerkjes zei

Superleuk!!!😍

Unknown zei

Thanks for blogging to share this great blog for me to find out.
Kingmaker slot

Een reactie posten