vrijdag 7 januari 2022

Magical Moon Creation

Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd maar daar is dan eindelijk weer een creatie.
Deze prachtige Moon Flower collectie van Studio Light lag al een tijdje te wachten maar het was nog niet echt tot een idee te gekomen. 
Eindelijk was daar het Eureka moment en inmiddels stromen de ideeën binnen.


Als basis heb ik de nieuwe Slimlime tagset van Marianne Design (CR1576) gebruikt. Deze set bestaat uit twee tags en deze heb ik beide verwerkt in deze creatie.
Met Studio Light scrapvel SL-MFL-SCRAP80 heb ik de tags bekleed. Op de grote tag heb ik met Studio Light stempel SL-MFL-STAMP137 een afdruk gemaakt met Versamark die ik vervolgens voorzien heb van goud embossingpoeder. 
Voor de verdere aankleding heb kk gebruik gemaakt van het die-cut boekje (SL-MFL-DCB20) uit de Studio Light Moon Flower collectie.
Met nog een strik aan de bovenkant van de tags en hier en daar een paillet is deze creatie klaar.
Op naar de volgende !

  Hartstikke leuk dat ik jullie weer heb mogen begroeten op dit blog.
Bedankt voor het bezoekje !

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten