maandag 26 februari 2018

Strong man


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik een persoonlijk verjaardagkaartje met jullie delen.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor een echte sportman. Deze digi van Mo Manning vond ik wel heel toepasselijk, zeker in combinatie met de leeftijd erbij.

Als basis heb ik deze keer gekozen voor een gewone vierkante kaart uit kraft.
Het design papier is uit een blok van Marianne design - Old Press (PK9120) en een blok van Echo Park - Dots&Stripes (DS 170102)
De digi heb ik met de Polychromos van Faber Castelle gekleurd, meteen een mooie gelegenheid om eens flink te oefenen met het kleuren van de huid.
Voor de cijfers heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt (470.455.006).
De grote ster heb ik ook gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.116), de kleine met een mal van Nellie Snellen (SD003)
Zowel de tekst als de banner zijn van CC Designs, RB116 en CCC36.
Voor de finishing touch heb ik gebruik gemaakt van de NUVO Paerl Drops.

Aangezien mannenkaarten toch een uitdaging blijven voor mij ben ik weer tevreden met het resultaat.
Wie weet breng ik jullie ook nog op ideeën.
In ieder geval bedankt voor het bezoeken van mijn blog en graag tot ziens bij de volgende kaart. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten