maandag 12 februari 2018

LOVE

Goedemiddag allemaal,

Op deze carnavalsmaandag wil ik deze Valentijnskaart met jullie delen.
De afgelopen dagen heb ik naast een beetje vasteloavend vieren ook nog tijd gemaakt voor de hobby.
Aangezien het woensdag Valentijn heb ik me laten inspireren door dit mooie thema.

De basis voor deze kaart is en Shape Art Cloud mal van Dutch Doobadoo (470.713.147).
Voor de letters heb ik gebruik gemaakt van de Stencil Art A-Z van Dutch Doobadoo (470.715.820).
Het ontzettend leuke Love letters dp papier van Noor design (6011/0525) heb ik gebruikt om alles aan te kleden.
Achter de letters heb ik de strook design papier gemaakt welke ik voorzien heb van een mooi randje (Joy, 6002/0986) aan de boven en onderzijde. Deze mal is inmiddels een van mijn favoriete geworden.
Het lieve beertje is een digi van Lili of the Valley en heb ik gekleurd met de polychromos van Faber Castell. Het hart heb ik voorzien van een glitterlaagje met de Winck of Stella brushpen.
Het gras waar het beertje instaat heb ik gemaakt met een mal van Marianne Design (CR1355).
In het gras heb ik hartjes bloemen gemaakt. Deze heb ik samengesteld met behulp van de steeltje van de sneeuwklokjes mal van CraftEmotions (115633/0184) en de hartjes van Marianne Design (CR1322)

Ik wens jullie een hele liefdevolle Valentijn !

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:

Graag tot ziens bij de volgende kaart.



3 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtig kaartje !
Groetjes
Margo

Dortesjs zei

Beautiful card, well done, very cute

Hobby Hoogland zei

wat een lief kaartje , en dan met de kleur zwart erbij ,heel mooi bij elkaar.
fijne dag ,groetjes Marjan.

Een reactie posten