zondag 6 augustus 2017

Niet vierkant/ rechthoekige kaart

Goedemorgen allemaal,

Er start weer een nieuwe challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges.  Het thema is niet vierkant/rechthoekig.
Om jullie te inspireren heb ik deze kaart gemaakt met een Besties digi. Sherry Baldi is tevens ook sponsor deze maand samen met Gea Dik.
Ik zou zeggen neem een kijkje op de Facebook pagina van Kaartjes Inspiratie Challenges en laat je ook inspireren door mijn mede team genoten.
Ga daarna lekker zelf aan de freubel en plaats je kaartje in de doorboor bestemde map.
KORTOM DOE GEZELLIG MEE !!!

Voor dit kaart heb ik het volgende gebruikt:
Dutch Doobadoo Shape Art 3 is de basis van mijn kaart, deze heb ik in krant wit en design papier gemaakt. Het design papier is van Studio Light, Paper Pad 49 (PPSL49).
De digi heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Voor wat glitter effect heb ik gebruik gemaakt van de ZIG Paerlescent Watercolor Jewel Box. De gouden accenten heb ik met de Starry Colours van Gansai Tambi gemaakt. Ook heb ik rondom de digi gebruik gemaakt van Shabby Pink Embossing Enamel van Stampendous.
Het gouden frame rondom de digi heb ik gemaakt met een mal van Joy (6002/0922).
De hertjes (Joy 6003/0075) onderaan de kaart zijn gestanst uit krant papier en met een doubertje extra bruin gemaakt en met een Molotow stift voorzien van enkele witte stipjes. Het gras waar ze in staan heb ik gemaakt met LR0360 van Marianne Design.
De blaadjes onder de bloementoef zijn gemaakt met de Branch Leaves van Joy (6002/0939).
De tekst heb ik gestempeld (CC designs, RB1116) met distels inkt en tot banner geknipt en iets golvend opgeplakt.
Als laatste heb ik natuurlijk pareltjes gemaakt met de Nuvo Paerl Drops.

Creatieve groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten