maandag 7 augustus 2017

Even een ander thema

Goedemiddag,

Gisteren weer aan de knutsel geweest. Ik kwam niet echt op gang aangezien ik geen zin had om een kerstkaart te maken, geen zin had om een zomerkaart te maken en ik ook geen zin had om een herfstkaart te maken. Wat doe je dan, dan maak je een mannenkaart !
Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de sketch uit het laatst verschenen Noor magazine.
Als basis heb ik DDD Dutch Shape Art Tag a5 een beetje aangepast door hem aan beide kanten dezelfde vorm te geven waardoor de accolade wegvalt.
De leuke digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Ik vind het toch altijd lastig hoor om "mannenkleuren" te gebruiken. Gelukkig had ik al papier uitgezocht uit Cool duses Paper blogs van Joy waardoor ik een richtlijn had. Voor een extra "stoer" effect heb ik aan de rand nog gestempeld met de CLBP07 stempel van Crealies en Distress Oxide inkt. Nu zie je ook dat deze zich perfect leent om te stempelen in tegenstelling tot de gewone Distress inkt.
Voor de aankleding heb ik nog enkele mallen gebruikt nl:
- CR1279 van Marianne Design voor het paaltje achter het touw en de meeuw
- CR1405 van Marianne Design voor het touw
-6002/0799 van Joy voor de bday vlaggetjes
Voor de afwerking heb ik nog de Nuvo Pearl Drops gebruikt.



Bedankt voor het bezoekje en graag tot de volgende keer !

1 opmerking:

Claudia's kaartjes zei

Leuk kaartje, tof gedaan.

grtjs
Claudia

Een reactie posten