donderdag 3 augustus 2017

BDAY


Goedemorgen allemaal

Ik mocht weer gast designer zijn bij Creative Sketchy Girls.
Ik vind het altijd erg leuk om met een sketch te werken. Deze digi hoorde ook bij de opdracht van gast designer. Ik ben dus vrolijk aan de slag gegaan om papier uit te zoeken wat mooi bij deze past.
Ik kwam uit bij de pretty papers bloc Peach en Mint van Marianne Design. In combinatie met wit cardstock en kraft is dit de kleurencombi voor deze kaart.
Rondom de digi heb ik met Versa Magic gestempeld met CLBP07 van Craft Emotions.
Achter de digi heb ik een mooie rand gestanst met CR1248 van Marianne Design.
De tekst (Joy 6410/0312) heb ik ook met Versa Magic gestempeld. 
De hertjes (Joy 6003/0075) heb ik in kraft gestanst en rondom met bruine inkt bewerkt, voor extra effect heb ik met de Molotow marker nog witte stippen gezet.
Rechtsbovenin heb ik een strik gemaakt uit de Dutch Paper Art A5 Scatter Bows van Dutch Doobadoo.
Voor de finishing touch nog wat parels met de Nuvo Paerl Drops.

Hopelijk heb ik jullie voor deze Challenge weten te inspireren en doen jullie gezellig mee, succes !

Creatieve groetjes


2 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Leuke kaart. tof gedaan.

Leuk dat je onze GDT bent deze maand.

xx Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/

http://knutselmeisjes.blogspot.be

Kim's CreaLife zei

prachtige kaart. Bedankt voor het meedoen met de challenge van Creative Sketchy Girls.

liefs Kim

Een reactie posten