vrijdag 21 juli 2017

Vakantie album


Hallo allemaal,

Gisteravond ben ik samen met Robin begonnen aan de Scrap en Bep van afgelopen woensdag.
Vol verwachting begonnen we aan het project want we wisten niet wat het ging worden.
Het was erg leuk om dit te maken en het leukste vond ik om het enthousiasme van Robin te zien.

Eigenlijk wilde ik mijn album gebruiken voor de foto's van komende vakantie maar ik ken mezelf dus dacht ik pak maar de foto's van vorig jaar.
Mijn uitgangspunt was het Seashore papier van Joy crafts, hiermee heb ik het hele album eerst aangekleed. Daarna ben ik de foto's erin gaan verwerken samens met een heleboel mallen en de stempelset Seagull van MFT. Natuurlijk kon ik het niet laten om toch iets te gekleurds erin te verwerken. 

Het was een hele (leuke) klus om dit te maken en nu weet ik ook weer waarom ik toch liever een kaartje maak. 
Ik ben toch iemand die het project graag in 1 dag klaar heeft (ongeduldig ????). Toch vind ik dit zo af en toe wel leuk hoor.

Creatieve groetjes en tot de volgende kaart !












1 opmerking:

Wendy zei

Wat een fantastisch album heb je gemaakt Lilian! Ook dat van Robin ziet er top uit. Zo heerlijk haar enthousiasme! Gezellig dat jullie dat samen kunnen doen. Lekker genieten van jullie creaties, al liggend aan het zwembad in Toscane! Groetjes!

Een reactie posten