dinsdag 25 juli 2017

Een bloemetje voor jou van mij


Goedemiddag allemaal,

Jaja het is vakantie en het regent, dus wat ga je dan doen .....
Juist, kaartjes maken.
Zo ook deze middag, Renée vroeg of ik weer gezellig samen met haar een kaartje wilde maken. 
Daar zeg ik geen NEE tegen, hihi.

Mijn basis de de Ditch Doobadoo Shape Art Cloud uiteraard in kraft en wit met de design papiertje als top laag. Het design papier komt uit de PPSL50 Paper Pad van Studio Light. Dit blokje stond al een hele tijd op mijn programma om een kaartje mee te maken.
Ook de digi van Mo Manning stond al enige tijd op mijn programma dus werd het tijd voor een combi. De digi is gekleurd met de ZIG Clean Colors. Rondom het plaatje heb ik met memento inkt en een stempel van Crealies (CLBP07) gestempeld zodat het niet zo wit is.
Achter de digi heb ik 2 bingo kaart gemaakt met de stempelset van Joy (6410/0029). Deze heb ik ook op design papier gestempeld.
Ook de wolkjes van Memorie Keepers hebben ook weer een plekje gevonden op mijn kaart.
De rietjes heb ik samengebonden met een lintje en bekleedt met bloemen uit mijn bloemenbak.
Hierachter de Branch Leaves takjes van Joy (6002/0939)
De kleine tekstjes van Lawn Fawn (LF1421) zijn echt ideaal als je kaart al erg vol is, hihi.

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2017/07/challenge-64-bloemenflowers.html


Ik zal jullie ook nog even de creaties van Renée showen:




Ze heeft de smaak te pakken geloof want ze heeft nog meer plannen voor de komende week.

Dus ik zeg tot de volgende kaartjes !

Fijne avond!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten