vrijdag 28 juli 2017

Silent night

Goedemiddag allemaal,

Jaja hier ben ik alweer !
De kids zijn lekker aan het kleien dus heb ik tijd om ook te knutselen.

Deze kaart heb ik me vannacht uitgedacht. Ja gewoon tussen het slapen door, hihi.
Er zijn 2 mallen van de nieuwe Dutch Doobadoo collectie in verwerkt namelijk de Shape Art Tag en de Rhombus. 
Achter de ruit heb ik met behulp van mal 6002/0631 van Joy een randje gemaakt. De digi in de ruit is van Lilly of the Vally en heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Ook heb ik gebruik gemaakt van Embossing Enamel van Stampendous.
Ook de nieuwe blokjes van Studio Light (PPWW55 en PPWW56) heb ik aangebroken, wat een mooi papier zit hierin zeg.
Voor de aankleding heb ik veel Joy mallen gebruikt. 
De Winter Wishes Lantern (6002/0795). De Happy Holidays Christmas trees (6002/2056).
De kerstster komt uit de One of a kind Christmas set (6002/0584). Achter deze ster heb ik nog een dennentakje gemaakt met een mal van Marianne design (CR1378) en de kleine denneappeltjes (LR0437). Met de Paerl pen van Dutch Doobadoo heb ik het hart van kerstster gemaakt.
De tekst op dit kaartje is van CC design (CSEN007).
Voor het puntje op de "i" heb ik nog enkele pareltjes gemaakt met de NUVO Paerl Drops.

Inmiddels zijn al 2 weken schoolvakantie voorbij en heb ik al veel geknutseld. Ben benieuwd wat de rest van de vakantie ons gaat brengen. Er staan nog een aantal leuke uitjes op het programma en hopenlijk nog veel kaartjes.

Tot de volgende kaart !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten