maandag 2 oktober 2017

FEEST


Goedemiddag allemaal,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog !

Vandaag een mannenkaartje. Het blijft een uitdaging voor mij die ik weer ben aangegaan.
De digi van Rendonkadoodles hebben jullie al eerder voorbij zien komen. Hij is nu wederom gekleurd met de ZIG Clean Colors en de slagroom is bewerkt met de Starry Colours van Gansai Tambi. De tekst is gemaakt met de Dutch Card Art 'Feest' van Dutch Doobadoo. Ik heb er vooraan bij de F een stuk aangemaakt waarop ik de digi heb gemaakt. Hierdoor heb ik er een "eigen feestje"  van gemaakt, hihi.
Ik heb de mal gemaakt uit wit cardstock en daarna voorzien van design papier uit de Dots & Stripes Paper Pad van Echo Park. 
Om het feest compleet te maken heb ik nog cupcakejes gestempeld, deze komt uit de Clear Stamp Feestje set van Joy (6410/0081)
Ook het leuke vliegtuigje van Lawn Fawn heeft een plekje gevonden op deze kaart (LF1409).
Voor een extra feestelijke touch heb ik er nog wat papilletjes aan toegevoegd in bijpassende kleuren.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met mijn uitdaging.

Tot de volgende kaart !



1 opmerking:

Dora zei

Super leuk en zo vrolijk

Een reactie posten