zondag 15 oktober 2017

Christmas Tag


Goedenavond allemaal,

Eindelijk is mijn kaartje klaar, tussen de "buien" door steeds even tijd om te knutselen.
Al die "eventjes" hebben tot dit resultaat geleid.

Veel nieuw spul op deze nieuwe XL Flag van Dutch Doobadoo. 
Aangekleed met dp papier uit de winter feelings lijn van Studio Light (PPWF59, PPWF60)
De leuke digi is van Polkadoodles en gekleurd met de ZIG Clean Colors. Ook heb ik voor extra effect nog sneeuw aangebracht en Embossing Enamel.
De mallen die ik gebruikt heb om het geheel op te leuken zijn:
- sterrencirkel, (Joy, 6002/0910)
- sterrenrand, (Joy, 6002/0397)
- kerststerren, (Joy, 6002,0776)
- hulstblaadjes, (Joy, 6002/0775)
- dennentakjes (Joy, 6002/0769)


Dan heb ik ook nog gespeeld met mijn nieuwste aanwinst, de tag press van Tim Holtz.
Hierin heb ik cirkel gemaakt uit de restjes gebruikt dp papier en voorzien van een klein tekstje (Joy, 6410,0317). Voor nog meet effect heb ik mijn 3D flesje van Mod Podge onder het stof vandaan gehaald. Ben blij dat ik deze nog ergens bewaard had want het resultaat vond ik geweldig !


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze XL kaart.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2017/09/nieuwe-challenge-66-alles-mag.html?m=1

Tot snel !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten