maandag 18 september 2017

Let it Snow purple


Goedemorgen allemaal,

Het idee voor dit kaartje is afgelopen week ontstaan toen ik bezig was met het andere drieluik kaartje nav de Challenge bij Dutch Doobadoo.

De basis is de Dutch Card Art Triptech van DDD en heb ik aangekleedt met het Happy Holidays design papier van Joy (6011/0390).
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors en daarna nog voorzien van Embossing Enamel van Stampendous.
Toen ik die digi zag moest ik meteen aan een winters tafereel denken en daar past de iglo met ijsrotsen van Marianne Design (COL 1417) perfect bij.
Ook moest ik meteen aan pinguïns denken, deze heb ik gemaakt met de Lawn Fawn stempelset (LF1226). De leuke tekst komt ook uit deze set.
Ook het vliegtuig van Lawn Fawn (LF1409) van de kerstman heeft ook op deze kaart een plekje gevonden.
De ronde blauwe mal van Joy (6002/0379) en de ster van Joy (6002/0762) heb ik ook nog gebruikt voor de aankleding van deze kaart.
Voor de finishing touch heb ik wederom gebruik gemaakt van de Paerl Drops van NUVO.

Bedankt dat jullie weer een bezoekje hebben gebracht aan mijn blog.
Graag tot de volgende kaart !



1 opmerking:

Ans S. zei

Wat een super gave kaart, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Een reactie posten