woensdag 6 september 2017

Kado tasje

Goedemorgen allemaal,

Tijdens mijn vakantie heb ik dit leuke kado tasje gepimpt met het Rosé Avenue papier van Kaiserkraft. Wat een prachtig papier is dit zeg !
De digi van Mo Manning die ik gekleurd heb met de ZIG Clean Colors vond ik perfect passen bij de Mobiel mal uit de Selfie Frames set van Lawn Fawn. Het mobieltje heb ik voorzien van een schudgedeelte wat je hopenlijk op de tweede foto beter kunt zien.
De prachtige blauwe mal van Joy (6002/0699) heeft ook weer een plekje gevonden op deze creatie.
Aan de rechterzijde heb ik de Happy Birthday mal van Joy gemaakt (6002/0296).
De Autumn klimoptak (Joy, 6002/0456) in combinatie met het vogelhuisje en vogeltje (Marianne Design, LR0206) zorgen voor extra gezelligheid rechtsbovenin. De vlindertjes die rondfladderen heb ik bewerkt met NUVO Embossing poeder voor extra effect.
De Paerl Drops van NUVO zorgen voor het puntje op de "i".

Ik hoop dat de jarige blij wordt van dit tasje en de inhoud natuurlijk.

Hopenlijk heb ik jullie ook kunnen inspireren om een kado een persoonlijk tintje te geven.

Graag zie ik jullie weer bij mijn volgende creatie.

Fijne dag !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten