zaterdag 4 maart 2017

Thanks



Goedemiddag,

Dit bedankt kaartje is terug te vinden op de blog van Scrapplezier;
http://scrapplezier.blogspot.nl/2017/03/thanks-met-lilian-sevriens.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Scrapplezier+(ScrapPlezier)

Deze vrolijke digi is van Mo Manning en heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors.
Na het kleuren heb ik het plaatje en het oranje design papier op maat gemaakt met een mal van Marianne Design (CR1390). Deze mal is iets rechthoekiger maar ik heb hem 2x gestanst zodat deze iets korter wordt aangezien een maatje kleiner te smal was.
Met distress inkt heb ik het woord Thanks op kleur gebracht zodat het beter bij het geheel past.
Voor de afwerking heb ik gebruik gemaakt van touw, bloemetjes en natuurlijk strassteentjes.

Ik wens jullie allemaal een heel creatief weekend !!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten