maandag 20 maart 2017

Een ei hoort erbij ...


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie laten zien die ik heb gemaakt voor het blog van Scrappplezier.
http://scrapplezier.blogspot.nl

Met het prachtige papier van Kaiserkraft heb ik mijn ei vorm bekleedt, nadat ik deze eerst met een mal van Dutch Doobadoo op kraft papier heb gemaakt.


Daarna kon ik het ei verder gaan "aankleden"
Hiervoor heb ik gebruikt gemaakt distress inkt voor de bewerking van het label en de stempelset van
Karin Joan (KJ1705)

  

Het kuikentje en het haasje heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. De strikjes heb ik apart gestempeld om ze daarna met Foam tape op de diertje te plakken.



Het kleine tafereeltje heb ik verder afgewerkt met de CUT-IES bloemenrand (20059),
de gransrand van Marianne Design (LR0360) en de Puffy Clouds van Memory Box



Zo is mijn geschenk-ei klaar om gevult te worden met lekker paaschocolade !

Groetjes

1 opmerking:

Cinderella zei

Het is wel een leukerd geworden hoor Lilian en als ie gevult is ook nog lekkerrr
Liefs en creatiefs
Cinderella
xx

Een reactie posten