vrijdag 3 februari 2017

Love mail


Goedemiddag

Op de Facebook site van Kimya stond een oproep voor creatievelingen die iets leuks konden maken met de hartjes uit hun assortiment. Ik kreeg meteen een leuk idee en heb me opgegegeven. 
Et Voila !
Mijn creatie met de leuke hartjes.

Als basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt, gemaakt met kraft papier.
De aankleding heb ik met papier uit de Shabby Chic Paper Bloc van Joy.
De digi kwam meteen in me op toen ik de oproep op fb zag, deze is van Mo Manning.
Met de Clean Colors van ZIG heb ik het meisjes gekleurd. De Paerlescent Watercolor Jewel Box van ZIG heb ik gebruikt om het hart op de trui in de glitters te zetten. De hartjes op de luchtballon van Joy heb ik ook hiermee bewerkt.
De hartjes van Kimya strooit het meisjes uit in het gras wat ik gemaakt heb met een mal van Joy.
De grote rode harten heb ik gestanst met een mal van Marianne Design.
De tekst "Love Mail" komt uit een stempelset van Joy.

Ik heb nog een aantal ideeën voor Valentijn en hoop ze nog allemaal gemaakt te krijgen, dus snel weer aan de slag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten